2012. március 15., csütörtök

Huszárcsákó. Utolsó roham, Március 15-re!

Jelenet a megemlékezésből. A többi képet itt találod.

Az ünnepi műsorhoz huszárcsákókra volt szükség. 
Egyszerűen, de sok munkával el lehet készíteni. Azzal lehet időt spórolni, vagy inkább  egyszerűseti a munkán, hogy nem készítünk a csákónak tető részt. Egyszerűen nyitva hagyjuk. 
Mindegyik "mérték után" készült. 
Piros és fekete fotó kartonra, ragasztóra és kokárdákra lesz szükség.
A 15 cm széles papír csíkot a fiúk fején igazítottam méretre, és tűztem össze. A túlnyúló részt levágtam.
A legtöbb vacakolás az ellenő felragasztása.  
Végül, kis kokárdákat ragasztottam és tűztem (a biztonség kedvéért) a csákó tetejére.
 Bevetés elött a szertár asztalán.
Most csak a fiúknak kellett csákót készítenem. Legközelebb, a lányoknak pártát is készítek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése