2013. március 6., szerda

Március 15. dekoráció, pillangókkal

Idén az ötödikesekkel együtt készítettük el  Március 15-re a dekorációt. Lepkéket. Sok- sok nemzetiszínű lepkét készítettünk.

A nyár elején készítettünk már ilyen pillangókat, akkor jutott az eszembe, hogy az ünnepi dekorációhoz is lehetne használni.

Ehhez a piros és zöld papírt előre megfestettem. 
Molly, (mostani nevén Yes) finom csomagolót használtam. Colombus univerzális ruhafestékkel festettem be. Pont úgy, mintha pamutot festettem volna. Csak nagyon óvatosan kell a festékből kivenni, kinyomkodni és kiakasztani hogy kicsöpögjön. Könnyen szakad, foszlik.

Száradás után gondosan kivasaltam és összehajtogattam.
Ezekből a festett és fehéren hagyott papírokból készítettük el a pillangókat. A hajtások mentén vágtam össze a papírt. Egy ívet 8 részre.  
A lepkéknek három szárnyuk lesz? Na és?
A szárnyakat, néhányan   szögletesen hagyták. Néhányan lekerekítették, ívesre vágták. 
Sötétbarna zsenília dróttal állítottuk össze. Rengeteg lett! Egész pontosan 64 darab.
Damillal egyenként kötögettem fel a fűtéscsőre őket. Nagyon szép lett! Ahogy a levegő mozog az aulában, a lepkék is "repkednek".
Osztálydekorációnak is készítettem ehhez hasonló pillangókat. Igaz, ahhoz más technikával festettem meg a papírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése