2014. március 13., csütörtök

Párták, az 1848. március 15-i műsorhoz.

Az ünnepi műsorhoz idén is kellett néhány kelléket készíteni.
Nem sokat, mert megvoltak a huszárcsákók. Csak néhány pártára volt szükség.
Meg egy harangra. Harang is van készen, csak a párta kell. 
Kétoldalán színes kartonból készült. Megrajzoltam a sablont.
Ceruzával felvázoltam a mintát és fehér lakkfilccel átrajzoltam. Miután megszáradt többször áthúztam a vonalakat, hogy szépen kifehéredjenek.
Háromféle mintát rajzoltam. Három virágosat...
... három sávosat ...
és három "pártásat". Más- más lett mindegyik. 
Miután megszáradt, ezüst lakkfilccel is áthúztam a vonalakat. Így a fény szépen szalad rajta. Mégsem akartam csillámport szórni rá. Pedig a lánykák imádták volna!
Kalapgumi tartja a kislányok fején. Nemzeti színű szalagot tűztem tűzőgéppel a párta két sarkára. Úgy gondoltam, hagy lodogjon tánc közben. A kislányok nem így gondolták és simán megkötötték. Így a kalapgumit is eltakarták.


A főpróba már meg is volt. Nagyon csinosak és kíváncsiak a lányok.
És eljött az előadás is! Nagyon szép, kedves, szívhez szóló műsor volt.
Az utosó pillant az előadás elött.
Az előadás után...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, esetleg a párta díszítéshez nincsen valakinek sablonja? Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés