2015. október 8., csütörtök

Októberi ablak dekoráció

Lekerültek a kukucskáló papírsárkányok az osztály ablakairól és ellepték a gyülekező fecskék.
Közösen készítettük az osztályba járó gyerekekkel. Én csak a sablot készítettem el. Ők színezték ki. Aztán együtt örültünk az elkészült dekorációnak.
A drót, amin ülnek fekete papírból készült. Az egyik szertárszekrényben találtam egy tekercs fekete papírt. Fogalmam sincs mire való, de nagyon megörültem neki!
Leszabtam a szükséges hosszakat és hosszában ketté vágtam. Celluxal ragasztottam fel. Erre kerültek a fecskék. 
A fecskéket sablonnal rajzoltuk fel a famentes rajzlapra. Háromféle fecske sablont használtunk. 
Innen
Innen
Innen


 Ezeket színezték ki a gyerekek. Gyönyörű tarka madarakat készítettünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése