2016. augusztus 31., szerda

Iskolai felirat- évnyitóra

Elkezdődött. Rögtön egy felirattal.

Egy üdvözlő  felirattal. Amivel az elsősöket köszöntjük. Miért csak az elsősöket? És a többiek? Nekik már nem jár? 
Ezért változtattam a jól bevált "KÖSZÖNTJÜK AZ ELSŐSÖKET"  helyett  a "MÁR NAGYON VÁRTUNK" feliratot. Igaz, a HELLÓ ISKOLA! volt az első ötletem. De azt mondták erre, hogy ez szleng. Na, majd jövőre.
Most is a meglévő kerek kartonokat használtam. Nagy, szabálytalan betűket irtam. Temperával kék eget és zöld füvet festettem rájuk.
Minden betű kétszínű lesz, igy egyszerre festettem az összes betűt. Minden kéket, száradás után minden zöldet.
 


A füvet alulról festettem fölfelé, vacak lapos ecsettel.
Száradás után még felhőcskéket is ragasztottam rájuk.

Hosszú, a függöny színével megegyező színüre festett papírcsíkra rögzítettem a betűket tűzőgéppel.
A tornateremben a függönyre damillal és biztosító tűvel rögzítettem a feliratot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése