2016. augusztus 13., szombat

Iskolai feliratok- Vakáció

 Ééééééés............vége! Az utolsó felirat. Idén.
Természetesen a felirat legyen egészen más, mint az eddigiek. Meg legyen ötletes, látványos, színes, egyértelmű .... szóval szuper legyen. És még könnyen és gyorsan felrakható és leszedhető is legyen. 
Még az év folyamán egy iskolai programhoz repülők készültek, amiket a hatodikosokkal festettünk ki. 
Temperával és vízfestékkel, ecsetel, szivaccsal, kézzel lábbal festettek a gyerekek. És hatalmas lelkesedéssel.
Ezek közül a repülők közül használtam fel egyet.

A feliratot, amit a repülő fog vontatni közönséges tapéta hátoldalára festettem.

Mivel a tapéta műanyag felületű volt, egy kicsit szétfutott a Tempera festék. Így száradás után fekete krétával kontúroztam a betűket.
Fehér műanyag zsineg lett a vontató kötél. Jó választás volt, jól látszott. 
A repülőt és a feliratot most is damillal akasztottam fel. A damilt, a drapéria tetejébe beszúrt biztosítótűre kötöttem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése