2017. június 8., csütörtök

Köszönjük...felirat, pedagógus napra- iskolai feliratok

Elég fura. Pedagógus napi városi ünnepségre készítek feliratot, ami a minket éltető, általunk készített, általunk betanított és szervezett műsor része lesz. Minket ünnepel, mert elég vének vagyunk és elég régóta kibírtuk ezen a pályán...Hosszabb- rövidebb megszakításokkal, de mégiscsak kibírtuk.
Szóval...KÖSZÖNJÜK, ez a felirat.
Ami igazából kis táblácskákból áll. Ezekre színes papírból ragasztottam fel a betűket.
A táblákat az iskola gondnoka gyártotta, én csak feketére festettem, matt fekete akrill sprayvel a táblák nyelét, és a talpakat, amibe bele állítják a gyerekek a betűket a műsor során.  

Gondoltam, ne ordibáljon az a fehér talp, ne vonja el a figyelmet a feliratról.
A táblácskákat nem festettem fehérre, nagyon kontrasztos lett volna. A natúr fa színét hagytam meg. 
Minden betű más és más formájú és színű, hogy vidám legyen. Semmi hagyományos, klasszikus vagy fennkölt poros betűt nem akartam. A kérés is ez volt. Vidám, kedves felirat legyen. 
A betűket tovább díszítettem. Dekor kartont és mindenféle színes papírt, fénymásoló lapot és metál papírt  használtam. (Aldi, habkúp, doboz belső fele. Szenzációs! A doboz. Arany, ezüst és bronz színű is van. Tükörfényes.)


A betűk formájához kis segítséget vettem igénybe. A számítógépet. A Microsoft Word betűkészletét. Egy Word dokumentumot készítettem, a szöveget betűnként egymás alá írtam. Kiválogattam azokat a betűtipusokat amik tetszettek. Minden betűhöz mást. 
A fehér zománc táblára felrajzoltam a táblát, amire a betű kerül. Egyszerűen ebbe a keretbe vetítettem a betűt. A méretét addig állítgattam amíg klasszul beleillett.
Feltettem mágnessel a színes kartont és körberajzoltam a formát.
Miután felragasztottam a betűket, néhány betű kívételével...
...kis díszeket ragasztgattam rájuk. Igazából adta magát a dolog. 
 



A Pedagógusnapi műsor nagyon klassz volt! Minden a helyén volt, gyerekek, versek, dekoráció, virágok....jók voltunk!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése